| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Real Betis vill ha GravesenInlagt [14/8 - 07] Rapporter från Spanien säger att Real Betis är intresserade av att värva över Thomas Gravesen till La liga. Det verkar som Gravesen haft konflikter med lagkamraterna i Celtic. De anklagar dansken att inte ha jobbat hårt för laget, det kan bidra till en övergång så småningom. Om det är snack eller fakta låter vi stå osagt. Det är väl mer en tidsfråga innan Gravesen hittar en annan klubb. Han verkar ju inte få managerns förtroende eller någon chans alls. Trisst, tycker vi! Källa: goal.com |
| Kontakta [email protected] |