| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Celtic är mästare i SPLInlagt [23/4 - 07] (Neil Lennon höjer bucklan för sista gången) Äntligen står det klart att Celtic är ligamästare säsongen 2006/07. Det var ju i teorin redan klart i december när Celtic överlägset hade ledningen av SPL, men blev verklighet när Shunsuke Nakamura slog in en läcker frispark mot Kilmarnock på stopptid då ställningen var 1-1. 2-1 till Celtic och ligamästare! |
| Kontakta [email protected] |