| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Boruc vill vara tillbaka i måletInlagt [9/8 - 07] ![]() Artur Boruc är snart spelklar igen. Han är fortfarande besvärad av axel-skadan. Men nu kan han kanske hinna bli kry till första mötet mot Spartak Moskva i CL-kvalet på onsdag. Det var mot Newcastle-matchen (försäsongen) i slutet på juli som Boruc ådrog sig skadan och fick utgå i halvlek. Mark Brown verkar stå på söndag, men det finns spekulationer om att Boruc kanske kan vara med. Men antagligen väljer man hellre att spara honom till det viktiga mötet i Moskva. Boruc har nu börjat träna lite lätt och är på uppgång. Hursomhelst sköter sig Mark Brown bra i målet som back-up för "King Artur". Källa: Celtic Vitalfootball.co.uk |
| Kontakta [email protected] |