Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Gravesen borde lämna tycker de flesta


Inlagt [18/7 - 07] av Robert



På hemsidan Celtic vitalfootball.co.uk har man röstat fram att Thomas Gravesen borde lämna klubben omedelbart. Dock är han väldigt populär bland många Celtic fans efter att ha gjort en strålande säsong på mittfältet förra säsongen.

I slutet av säsongen köptes Paul Hartley in och det har gjort att konkuransen har ökat, vilket gjorde att Gravesen tappade sin ordinarie plats. Då startade spekulationerna om att han ska lämna klubben denna säsongen för Sheffield Unied.

Sheffield United åkte ur engelska Premier och spelar kommande säsong i Championship. Frågan är om Gravesen vill spela i en lägre liga och kanske få mer speltid, eller stanna kvar och kämpa om en plats i Celtic. Återstår att se.

Källa: celtic.vitalfootball.co.uk




 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1