| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Boruc tror på CelticInlagt [21/5 - 08] ![]() Artur Boruc har avslöjat att man aldrig skulle räknat bort Celtic från SPL-titeln som media har gjort den senaste tiden. Imorgon avgörs ligan. I sista omgången, Boruc är redo för sista utmaningen för säsongen - och målet i sikte. Att ta hem tredje raka ligatiteln för Celtic. Förutsättningarna: Att vinna, Rangers kan även de vinna, men dock inte med fyra mål fler än Celtic. Bästa utgångsläget har helt klart vi, säger Boruc. - Vi har snart lyckats med vårt mål och vi slutade aldrig tro på att vi kunde vinna ligan, även om vi genomgick en svacka runt jul och fortsättningsvis. Rangers kan ha slarvat bort chansen i och med senast då man bara tog en poäng borta mot Motherwell. "Vi vet att det kommer inte att bli lätt för oss mot Dundee United, men vi kommer att göra vårt yttersta för att ta hem ligapokalen". "En del tror att matchen inte betyder någonting, men det är fel. Dundee United vill inte förlora på sin egen mark och framför sina egna fans. "Boruc vädjar till alla fans som reser till Dundee att stötta laget hela matchen igenom, samtidigt som han är tacksam för allt stöd både han och laget fått under hela säsongen." OOH, Artur Boruc, The Holy Goalie! Källa: Setanta |
| Kontakta [email protected] |