Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Naylor vill ännu vinna ligan


Inlagt [12/4 - 08]



Lee Naylor insisterar på att han inte har några problem med att Rangers både kan lägga UEFA och liga cupen till deras vinster i säsongen om bara Celtic behåller sin ligatitel.

Rangers 2-0 vinst mot Sporting Lisabon i torsdags tog dem till UEFA cups semi final mot Fiorentina. Men Rangers leder även ligan med sju poäng.

På frågan om Naylor skulle acceptera att Rangers vinner både Skotska cupen och UEFA cupen om Celtic bara kunde behålla sin ligatitel så hade han inga problem med det.

"Ligan är väldigt viktig för oss. Om de vinner dem(cuperna), så bra spelat av dem."

"Men vi är inte med i dem. Vi försöker vinna ligan."

Källa:http://www.football365.com/story/0,17033,8652_3411633,00.html


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1