Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Riordan är besviken på Strachan


Inlagt [8/4 - 08]



Derek Riordan har sagt att han känner sig sviken av Gordon Strachan som enligt han bara pratar strunt.

Riordan har inte lyckats få en fast plats i laget sedan han kom från Hibernian 2006 och denna säsongen har han bara startat i två matcher. Riordan som var aktuell för Burnley under transferperioden medger att han är besviken hur Strachan har sköt hans karriär i Celtic.

Till en tidning sade han:"Jag blir bara in kastad när vi behöver ett mål. Så han måste tro att jag kan ge honom ett."

"Men han vill uppenbarligen inte göra det så länge det verkligen inte är nödvändigt eftersom han inte vill bli motbevisad."

"Han vet att jag skulle göra en hel del mål om jag fick spela lika mycket som de andra anfallarna. Men ja tror inte att han vill bli motbevisad."

"När jag pratar med honom, är han trevlig och säger allt som spelare vill höra om hur jag är en del av hans planer. Men jag vet av att handlingar att han bara pratar strunt."

Källa: http://www.skysports.com/story/0,19528,11787_3391378,00.html


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1