Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Bilic till Celtic eller Rangers?


Inlagt [27/3 - 08]



Kroatiens förbundskapten Slaven Bilic erkänner att en flytt till Skottland lockar.

Bilic har gjort succé med det kroatiska landslaget och han har bland annat tidigare uppgetts vara aktuell för West Ham, och han säger själv att en flytt till Skottland lockar - även om han vill köra vidare med Kroatien.

- Jag vill stanna som förbundskapten i Kroatien, eftersom jag uppskattar min tid här, sade Bilic till Daily Record.

- Om jag skulle gå någon annanstans kanske Skottland blir aktuellt även om ligan inte är den bästa.

- Det finns ingen tränare eller manager i världens som skulle säga nej till Celtic eller Glasgow Rangers om de ville träffas.

Bilics Kroatien skall träningsspela mot just Skottland på onsdag.



Källa: http://www.sportal.nu/sport/fotboll/ovrigfotboll/72774


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1