| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Mizuno är redo att slå sig in i truppenInlagt [27/3 - 08] ![]() Celtics japan Koki Mizuno känner sig lättad att hans Celtic karriär äntligen har börjat. Han har nu spelat många gånger för reserverna och säger så här till Celtic View: "Mitt mål är att få en plats på bänken för första-laget i de kommande fem månaderna". Mizunos var med i reservernas matcher som dem vann mot Rangers och Gretna, och nu han måste vila sin ankel som han skadade i sista matchen mot Rangers. "Jag känner mig bekväm när jag spelar och hoppas att kunna förbättra mig och kunna få spela i första truppen", säger Mizuno. Källa: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/celtic/7317242.stm |
| Kontakta [email protected] |