| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Gravesen vill tillbakaInlagt [27/3 - 08] ![]() Danske Thomas Gravesen drömmer fortfarande om att få spela i Celtic igen, och att han är bra nog för att få en plats i första-laget när hans lån mot Everton går ut, säger hans agent. John Sivebaek, Gravesens agent, säger så här till Daily Record: "Det har inte funkat för honom i Celtic, men han drömmer fortfarande om att han ska platsa i Celtic och få mycket speltid. Gravesen måste förbättra sig för att kunna visa killarna i laget att han är värd att få spela med dem. Källa: http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=103951 |
| Kontakta [email protected] |