Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Gravesen vill tillbaka


Inlagt [27/3 - 08]



Danske Thomas Gravesen drömmer fortfarande om att få spela i Celtic igen, och att han är bra nog för att få en plats i första-laget när hans lån mot Everton går ut, säger hans agent.

John Sivebaek, Gravesens agent, säger så här till Daily Record: "Det har inte funkat för honom i Celtic, men han drömmer fortfarande om att han ska platsa i Celtic och få mycket speltid.

Gravesen måste förbättra sig för att kunna visa killarna i laget att han är värd att få spela med dem.



Källa: http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=103951


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1