| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Årets upplaga av Celtic är bättre än fjolåretsInlagt [27/3 - 08] ![]() Artur Boruc tycker att årets Celtic är bättre än fjolårets. Den polske målvakten har försökt att säga till Celtic att dom måste bevara sin fokus för att kunna komma förbi Rangers och vinna den tredje raka ligatiteln. "Vi har tagit mycket kritik på den senaste tiden men jag tror att detta laget är bättre än det förra som vann ligan och cupen förra säsongen" säger Boruc. "Men det viktigaste av allt, förstås, är att vinna matcherna. "Jag är inte orolig om framtiden för klubben, fast huvudsaken just nu är att bli SPL-vinnare igen". Boruc skrev nyligen på ett nytt kontrakt som räcker till 2011 och det gör att han är den dyraste spelaren i Celtic. "Jag trivs i Glasgow men någon gång i framtiden vill jag pröva på en ny klubb" säger Boruc. "Jag vill inte lämna klubben desperat, men om en bra klubb kommer med ett bra bud, varför inte?" Källa: http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?team_id=122&story=813875 |
| Kontakta [email protected] |