| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Fd Celtic-spelare dödInlagt [24/3 - 08] En fd-Celtic spelare har lämnat oss. Hans namn var John Cuschley och dog under natten till idag. Cuschley blev 65 år gammal. John Cuschley var innermittfältare som kom till Celtic i juli 1960, och gjorde sin debut mot Kilmarnock, mars 1963. Han spelade 41 matcher för klubben innan han lämnade klubben 1967 för West Ham United. Efter två år i England återvände han till Dunfermline och gick sen vidare till Dumbarton 1972. Tankarna denna dag går till John´s fru, Mary, hans familj och vänner. RIP John! Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_240308124000.aspx |
| Kontakta [email protected] |