Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Fd Celtic-spelare död


Inlagt [24/3 - 08]



En fd-Celtic spelare har lämnat oss. Hans namn var John Cuschley och dog under natten till idag. Cuschley blev 65 år gammal.

John Cuschley var innermittfältare som kom till Celtic i juli 1960, och gjorde sin debut mot Kilmarnock, mars 1963.

Han spelade 41 matcher för klubben innan han lämnade klubben 1967 för West Ham United. Efter två år i England återvände han till Dunfermline och gick sen vidare till Dumbarton 1972.

Tankarna denna dag går till John´s fru, Mary, hans familj och vänner. RIP John!



Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_240308124000.aspx


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1