Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Reserverna slog Rangers


Inlagt [18/3 - 08]

Scottish Premier Reserve League
Måndag 17 mars, 2008
Excelsior Stadium, Airdrie


Celtic - Rangers: 4 - 1 (4 - 1)

Celtic: Fox; Caddis, Cuthbert, Pressley, Conroy; Mizuno, Millar, McGlinchey, Riordan; Killen, Hutchinson

Avbytare: Skinner, Cawley, Tidser, Monti, Graham, Gaughan, Cahillane.

Rangers: Reidford; Lowing, Kinniburgh, Webster, Perry, Emslie (Little 67), Kind Bendiksen, Furman, Loy, Lennon (Shinnie 53), Gow

Avbytare: McShea, Smith.

Koki Mizuno har nu gjort sin Celtic-debut när han i går kväll deltog i Celtic´s reservlag som mötte Rangers, på Excelsior Stadium, i Airdrie.

Celtic vann med 4-1 och alla målen kom i första halvlek.

Derek Riordan inledde målskyttet på en vältajmad frispark. Sen gjorde nyförvärvet Ben Hutchinson två mål på mindre än två minuter.

Rangers reducerade med kvarten kvar till halvlek och sen fastställde Chris Killen på nick med matchens fjärde mål för Celtic.




Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_170308155301.aspx


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1