| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Reserverna slog RangersInlagt [18/3 - 08] Scottish Premier Reserve League Måndag 17 mars, 2008 Excelsior Stadium, Airdrie Celtic - Rangers: 4 - 1 (4 - 1) Celtic: Fox; Caddis, Cuthbert, Pressley, Conroy; Mizuno, Millar, McGlinchey, Riordan; Killen, Hutchinson Avbytare: Skinner, Cawley, Tidser, Monti, Graham, Gaughan, Cahillane. Rangers: Reidford; Lowing, Kinniburgh, Webster, Perry, Emslie (Little 67), Kind Bendiksen, Furman, Loy, Lennon (Shinnie 53), Gow Avbytare: McShea, Smith. Koki Mizuno har nu gjort sin Celtic-debut när han i går kväll deltog i Celtic´s reservlag som mötte Rangers, på Excelsior Stadium, i Airdrie. Celtic vann med 4-1 och alla målen kom i första halvlek. Derek Riordan inledde målskyttet på en vältajmad frispark. Sen gjorde nyförvärvet Ben Hutchinson två mål på mindre än två minuter. Rangers reducerade med kvarten kvar till halvlek och sen fastställde Chris Killen på nick med matchens fjärde mål för Celtic. Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_170308155301.aspx |
| Kontakta [email protected] |