| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Boruc varnad, efter hån till motståndarfansenInlagt [2/3 - 08] ![]() Artur Boruc har visat att han har ett hett temperament och ett stort avsky mot Rangers-fansen. Polske landslagsmålvakten och Celtics stjärnmålvakt gjorde stort intryck då han förra säsongen på Ibrox efter 2-0 förlusten mot Rangers sprungit runt med en grönvit flagga runt planen och gjort korstecknet mitt framför Rangers-klacken. Det brukar han göra i varje match när han springer mot målet innan avspark. I helgen hände det igen. Han kunde inte stå emot alla negativa sånger och glåpord mot honom, så efter slutsignalen visade han tecken och vinkade hånfullt mot Hibernian-fansen och blev då varnad efter matchen. För Artur Boruc var det ialla fall en stor revanch då han tidigare under säsongen besökte Easter Road då Celtic förlorade med 3-2. Då hade han huvudrollen och släppte in tre enkla mål. Det hade inte Hibs-fansen glömt av till helgens match mot Celtic. Det gula kortet var i mina ögon ganska klantigt. Men jag förstår att han var irriterad och ville visa sin glädje genom att håna tillbaka på ett lite schystare sätt. (Se när Boruc hånar tillbaka) Oh Artur Boruc The Holy Goalie He hates the huns He blessed himself at Ibrox and the huns went off there nut He's off his fucking rocker and he signs GOD BLESS THE POPE! (Celtic-fansens hyllningssång till Boruc) Källa: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/scotland/article3471919.ece |
| Kontakta [email protected] |