Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Celtic får det svårt på Nou Camp


Inlagt [21/2 - 08]



Enligt Gordon Strachan förtjänade Barcelona att vinna Champions League mötet mot Celtic. Trotts att Celtic var i ledningen två gånger under matchen så kunde Barcelona vända och ta ledningen och därmed få ett stort övertag till returmatchen den 4 mars.

Efter matchen sa Strachan:"Vi spelar mot ett av världens bästa lag. Och vi hade bollen, men vi höll den inte länge nog."

Och Ryan Caddis som gjorde sin första Champions League match verkar inte helt säker på sitt lag. Han sade." I fotboll så är inget omöjligt men vi kommer troligtvis behöva ett mirakel där borta. Men vi kommer åka dit, försöka som vi gjorde ikväll. För sex veckor sedan spelade jag med reserverna i Inverness och sen möter jag såna som Ronaldinho, Messi och Henry."

Källa:http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=101129


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1