| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Rangers inledde med segerInlagt [4/8 - 07] ![]() Nu har SPL satt igång på fullt allvar. Rangers inledde med seger (3-0) i sin premiärmatch mot Inverness CT. Stort övertag matchen igenom och med flera bra målchanser borde det kanske blivit ännu fler mål. 1-0 i halvlek genom ett långskott från Barry Feruson. 2-0 kom av Nacho Novo och 3-0 på övertid av kapten Ferguson. Nu gäller det att vi segrar imorgon. Titleracet har börjat! Matcherna spelas 16.00 Dundee United - Aberdeen Gretna - Falkirk St Mirren - Motherwell
|
| Kontakta [email protected] |