Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


O´Dea känner trygghet i Celtic


Inlagt [25/1 - 08]



Darren O´Dea har nyligen uttryckt till Celtics officiella hemsida om sina känslor för klubben och om hur det känns att inte få så mycket speltid:

"Givetivs är det frustrerande att sitta på bänken, alla spelare vill ju få speltid varje vecka. Men det är omöjligt, det är bara att ha tålamod, jobba hårt och förhoppningsvis kommer chansen.

"Jag har pratat med Gordon för en vecka sen över min situation och det var aldrig något snack om att lämna klubben. Jag ville bara veta vart jag stod, och vad han tror om mig.

För den här klubben är verkligen den jag vill spela för. Jag tänker göra mitt bästa när jag får chansen. Jag är nöjd med att stanna kvar här och kämpa vidare.

Det är inte lätt att ta en regelbunden plats i Celtic. Vi måste fokusera på att vinna matcherna och köra med kvalitet-spelarna varje match, så det är upp till mig att bevisa och vara bland de bästa".

Celtic såg till att dramatiken lever i högsta grad när man slog Kilmarnock hemma med 1-0 genom ett självmål via en Kilmarnock-försvare på Scott Browns skott. Rangers i sin tur vann i 89:e minuten borta över Inverness.



Källa: http://www.irishabroad.com/news/irish-voice/sport/Articles/O%E2%80%99Dea-Seeks-Security260108.aspx


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1