Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Strachan tänker inte slösa pengar


Inlagt [25/1 - 08]

Transferfönstet är påväg mot sitt slut, men manager Gordon Strachan förklarar att han förhandlar bara med rätt spelare som ger nytta för klubben då det handlar om stora summor pengar.

Strachan säger till Evening Times: Vi har ett visst antal spelare som vi har extra koll på, men vi tänker aldrig slösa pengar så klubben blir ruinerad för att tokhandla in spelare.

"Vi försöker hitta spelare som håller i ett par år för rätt pris".

"Vi hoppas att deras nivå växer när de kommer till oss så de blir ännu bättre fotbollsspelare då vi senare i framtiden behöver sälja kan de vara värda stora summor pengar och ge fördelen att få hit de billigt o sälja dyrt för att klubbens ekonomi ska bli riktigt bra.

"Det är för tillfälligt svårt att få tag i topklass-spelare, för de kostar en hel del pengar."



Källa: http://armchaircelts.co.uk/content/i-won%E2%80%99t-bankrupt-bhoys-says-strachan


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1