| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
"Pompey" vill ha NaylorInlagt [24/1 - 08] ![]() Portsmouth vill ha Celtics vänsterback Lee Naylor och för samtal med Celtic, enligt Daily Mirror. "Pompey"-bossen Harry Redknapp ser Naylor som den perfekta ersättaren till Matty Taylor som gick till Bolton för £4.5 miljoner förra veckan. Men som vanligt när det gäller engelska klubbar som lägger bud på "icke-engelska klubbar" är de snåla när det gäller buden för spelare. Portsmouth hoppas att få Naylor för bara £1.5 miljoner, medan rapporter säger att Celtic vill ha £3 miljoner. Naylor, 27 kom till Celtic från Wolverhampton sommaren 2006 för £600,000. Han gjorde succé och har en given plats på vänsterbackspositionen då man har ont om spelare på den positionen. Han är en väldigt viktig spelare i Strachans startelva så tror knappast Celtic släpper honom. Lee Naylor, born to play for Celtic! Hail, Hail! Källa: http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=97829 |
| Kontakta [email protected] |