| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Strachan har bara en värvning kvarInlagt [16/1 - 08] ![]() Gordon Strachan har idag i ett uttalande sagt att det endast kommer att bli en ytterligare värvning under pågående transferfönster. Strachan sa in en intervju i Celtic View: ”Vi har slutfört en transfer i och med Andreas (Hinkel). Vi har inte tittat alltför många fler, men det kan komma att bli endast ytterligare en spelare som kommer in. Vi har haft många att kolla på utifall att, och du måste stå på framfötterna ifall någon lägger ett löjligt högt bud på några av våra egna spelare. Man måste alltid ha täckning för det och kontinuerligt söka efter bättre.” ”I termer av spelare som är på väg tillbaka efter skador, bör vi vara ok för säsongen framför oss. Vi kanske vill ha en spelare till, men vi kommer att fortsätta att kontinuerligt leta efter bra spelare så att vi är förberedda ifall att vi någon skulle vara på väg bort. Det har tagit ett litet tag men vi har Andreas och Mark Wilson är också på väg tillbaka. Källa: http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=96737 |
| Kontakta [email protected] |