Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Bjarnason flyttar till Oslo


Inlagt [15/1 - 08]

Celtics mittfällare Teddy Bjarnason har fullbordat en flytt till Norska Lyn Oslo.

20 åringen kom till Celtic 2005 när Martin O'Neill var ansvarig och Bjanason började imponerade i ungdoms och reservlaget.

Han gjorde sin första match mot Hibernian som dock slutade med en förlust i maj förra året.
Innan säsongen så skrev han på för Celtic igen och var med på för säsongs turneringen i Schweiz. Men matchen mot Hibernian kom även att bli hans sista för klubben då ha ådrog sig en fotskada i början av säsongen.

Och när både Scott Brown och Massimo Donati nu kommit till klubben så har det inte varit enkelt för honom att komma in i truppen igen.

Källa: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1863_3049934,00.html


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1