| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Old Firm uppskjutet igenInlagt [13/1 - 08] ![]() Old Firm har skjutits upp ytterligare en gång efter att Rangers match i skotska cuppen mot East Stirlingshire idag ställdes in på grund av regn. Old Firm skulle ha spelats den 23 Januari, men eftersom planen på Ibrox var vattendränkt idag så kommer Rangers istället att spela mot East Stirlingshire den 23, Det datum som var reserverat för omspel i cuppen Eftersom Old Firm får vänta ytterligare så blir ligan ännu mera förskjuten, Celtic har fler matcher spelade än Rangers. Det ända datumet innan Mars som inte är uppbokat är den första veckan i Februari, men det är reserverat för internationella matcher. Källa: http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?team_id=122&story=790166 |
| Kontakta [email protected] |