| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Boruc skriver på nytt kontraktInlagt [6/1 - 08] ![]() Celtics målvakt Artur Boruc har skrivit på ett nytt kontrakt med klubben tills slutet av säsongen 2010/11. Det har ryktats om att han var intresserad av att spela i Arsenal eller Milan och skulle lämna klubben i slutet av säsongen. Men nu har alltså 27-åringen skrivit på ett nytt kontrakt för klubben. Boruc som kom till Celtic under 2005 från Legia Warszawa skriver på sin hemsida att han är nöjd med att klubben tror på honom och att det var därför han valde att förlänga kontraktet. Källa: http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=331546 |
| Kontakta [email protected] |