| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Nakmura är på väg tillbakaInlagt [4/1 - 08] ![]() Celtics mittfältare Shunsuke Nakamura har meddelat att han kan vara tillbaka för spel mot Stirling Albion nästa vecka. 29 åringen har varit borta sedan oktober men hoppas nu alltså vara tillbaka för att spel i den fjärde omgången i skotska cupen. Till The Evening Times sade han:"Jag har gjort lite lätta bollövningar tidigare i veckan, men jag måste göra mer konditionsträningar för att få upp min uthållighet." "Min uthållighet kan ha minskat, men jag har inte glömt hur man sparkar en boll" "Jag satsar på att vara tillbaka till den skotska cup matchen mot Stirling Albion nästa vecka." Källa: http://www.eecho.ie/news/story/?trs=mheymhaumhcw |
| Kontakta [email protected] |