| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Balde är optimistiskInlagt [27/12 - 07] ![]() Bobo Balde har uttryckt sin glädje att vara tillbaka i spel för Celtic. Försvaren hade inte spelat på ett år, efter att brutit ett ben mot Dundee United föra säsongen. Men i onsdags var han åter tillbaka på plan mot just Dundee United. Matchen var Celtics första utan insläppta mål på bortaplan på 35 matcher. Balde spelade bra hela matchen med det gjorde även hela laget. Till Setanta Sports sa han: "Jag är väldigt glad över att vara tillbaka i laget igen. Det var länge sen sist" "Jag hade en väldigt tuff period men jag arbetade väldigt hårt och hoppades att jag skulle komma tillbaka till laget, nu är jag tillbaka i laget och är glad över det." Om Balde får fortsätta att spela återstår att se, Men med skadeläget i Celtic är det möjligt. |
| Kontakta [email protected] |