Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


God Jul önskar GloryCeltic


Inlagt [24/12 - 07]



Nu är det jul igen nu är det jul igen och julen varar ut till påska osv...

Vi på GloryCeltic önskar alla besökare en riktigt GOD JUL.

Glöm nu inte att äta julmat och titta på Kalle Anka senare under dagen.

På Annandagen väntar sen Dundee United på bortaplan. En julklapp för laget är om vi grejar tre poäng där. Ha en underbar julafton alla Celts!




 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1