Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Strachan: Vi borde ha vunnit!


Inlagt [17/12 - 07]



Celtics manager Gordon Strachan sa efter förlusten mot Inverness i söndags att hans lag förtjänade att vinna. Dock slutade det med en chockerande förlust och en 2-0 ledning för Celtic skulle sluta med en 3-2 seger för Inverness. Jan Vennegoor of Hesselink's två fullträffar i första halvlek såg ut att säkra en seger. Men med mål från John Rankin, David Proctor och Don Cowie förändrade det hela.

"Vi skötte oss bra spelmässigt och höll våra positioner, men chanser och domslut gick emot oss sa Strachan till BBC sport.

"Det svider så här i efterhand. De utnyttjade sina chanser medan vi borde ha vunnit lätt. Straffen var helt oförklarlig för mig som de fick i första halvlek."

Resultatet gör att Rangers nu har chansen att gå om så småningom då de har två matcher till godo och med bara två poäng bakom ledande Celtic.




Källa: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/c/celtic/7145999.stm


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1