| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
McGeady avstängd mot RangersInlagt [17/12 - 07] ![]() Aiden McGeady drog på sig ett gult kort i matchen mot Caley Thistle i söndags och har följaktligen kommit upp i 18 disciplinära poäng som innebär en automatisk avstängning. Då det tar 14 dagar för avstängningen att träda i kraft vilket gör att han missar han den viktiga matchen mot närmaste rivalerna Rangers. Detta är naturligtvis ett stort avbräck för Gordon Strachan och hans mannar i och med att McGeady har varit en av de bästa spelarna i Celtic denna säsong. Celtic har också haft skadeproblem och saknar nyckelspelarna Artur Boruc och Shunsuke Nakamura som är osäkra kort inför derbyt den 2 januari. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/celtic/7148390.stm |
| Kontakta [email protected] |