| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Sno överväger att lämnaInlagt [15/12 - 07]
Celtics Evander Sno erkänner att han överväger att flytta ifrån Celtic i januari när transfer fönstret öppnar. Sno har bara startat under två matcher i ligan denna säsongen. I somras kom Massimo Donati och Scott Brown till klubben vilket har gjort det ännu svårare för Sno att få spela. Enligt rykten finns det flera klubbar i Europa som håller ett höga på Sno för att kunna värva honom. 20 åringen är frustrerad och har sagt:"För en ung kille, om man vill fortsätta att utvecklas, så måste man få så många matcher som möjligt." "Jag får se vad som händer men jag vill få så många matcher som möjligt." "Man vet aldrig i januari, om flera andra klubbar kommer och är intresserade, och jag inte får några matcher här så.." http://www.skysports.com/story/0,19528,11787_2973962,00.html |
| Kontakta [email protected] |