Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Boruc siktar på comeback till Old Firm


Inlagt [13/12 - 07]



Celtics målvakt Artur Boruc verkar inte vilja vila. Istället har han har planer på att vara tillbaka till matchen mot Rangers den 2 januari. Matchen som han beskrev som "Världens största derby".

Målvaten genomgick en knäoperation i för att hinna vara frisk för spel tills matchen.

Till the Daily Record sade han:"Det här är den största matchen i Scotland, den största i SPL och det finns inte en spelare som inte vill spela de här matcherna."
"Det är inte bara det största derbyt i Scotland jag tycker även att det är set största derbyt i världen."

Förhoppnings vis är Boruc tillbaka tills matchen mot Rangers då han verkligen kan komma att behövas.


http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=93027


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1