| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Boruc siktar på comeback till Old FirmInlagt [13/12 - 07]
Celtics målvakt Artur Boruc verkar inte vilja vila. Istället har han har planer på att vara tillbaka till matchen mot Rangers den 2 januari. Matchen som han beskrev som "Världens största derby". Målvaten genomgick en knäoperation i för att hinna vara frisk för spel tills matchen. Till the Daily Record sade han:"Det här är den största matchen i Scotland, den största i SPL och det finns inte en spelare som inte vill spela de här matcherna." "Det är inte bara det största derbyt i Scotland jag tycker även att det är set största derbyt i världen." Förhoppnings vis är Boruc tillbaka tills matchen mot Rangers då han verkligen kan komma att behövas. http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=93027 |
| Kontakta [email protected] |