| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Milan ställer upp med starkaste lagetInlagt [3/12 - 07] Milans tränare Carlo Ancelotti har lovat att hans lag kommer spela med det starkast möjliga lag som de kan ställa upp med imorgon. Ett oavgjort skulle göra att både lagen går vidare, men Milan verkar ändå gå för vinst hemma på San Siro. Trots att Milan ska spela VM för klubblag i Japan. Ancelotti sade:"Vi funderar inte på att Tokyo ännu utan vi tänker på att vinna gruppen." "Vi kommer att spela med vår vanliga uppställning, jag tror inte jag kommer göra många ändringar eftersom den här matchen är väldigt viktig för oss." http://www.soccerway.com/news/2007/December/03/ancelotti-vows-to-play-strongest-team-against-celtic |
| Kontakta [email protected] |