Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Nakamuras Japan förlorade på straffar


Inlagt [28/7 - 07]

Japan förlorade mot Sydkorea på straffar i matchen om tredjeplatsen i Asiatiska mästerskapen. Nakamura satte sin straff som var Japans första.

Med ställningen 0-0 efter fulltid och fortsatt mållöst till i förlängningen tog matchen till straffar.

Där vann Sydkorea med 6-5 över Japan och kan nu titulera sig som trea i Asien.

Nu återvänder äntligen Nakamura tillbaka till Celtic.




 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1