| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Nakamuras Japan förlorade på straffarInlagt [28/7 - 07] Japan förlorade mot Sydkorea på straffar i matchen om tredjeplatsen i Asiatiska mästerskapen. Nakamura satte sin straff som var Japans första. Med ställningen 0-0 efter fulltid och fortsatt mållöst till i förlängningen tog matchen till straffar. Där vann Sydkorea med 6-5 över Japan och kan nu titulera sig som trea i Asien. Nu återvänder äntligen Nakamura tillbaka till Celtic. |
| Kontakta [email protected] |