Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


McGeady vill spela offensivt


Inlagt [4/11 - 07]



I lördags så var Aiden McGeady med när Celtic tog tre poäng borta mot Kilmarnock. McGeady som gjorde en bra match var ett orosoment för Kilmarnock och visade offensiva talanger.

Nu verkar han vilja fortsätta på samma vis mot Benfica i matchen som Celtic är tvingade att vinna.

Tidigare under Champions League spelet har däremot han inte alltid fått spela. Men till nästa match är Celtic tvungna att vinna och frågan är hur offesivt Strachan vågar sattsa.

McGeady har sagt:"Självklart så vill man starta eftersom det är en stor match för klubben, det är verkligen en måste match"

"Jag tror jag har en bra chans att starta men givetvis så kan managern ändra till mer defensivt"

"Men jag ser verkligen fram emot det och förhoppningsvis så kan vi ta formen vi visade mot kilmarnock till nästa match mot Benfica"


Källa: http://www.football365.com/story/0,17033,8652_2849232,00.html


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1