| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
O'Dea vill spela meraInlagt [4/11 - 07] ![]() Det är inte bara Riordan och Balde som vill ha mera speltid i förstalaget. Celtic försvarare Darren O'Dea ska ha sagt till Gordon Strachan att han gärna vill komma tillbaka till förstalaget. Men att han inte vill slösa sin tid med att sitta på bänken. 20-åringen som skrev på ett tre års kontrakt i mars ska enligt rykten vara intressant för Sunderland. O'Dea spelade en del i första laget förra säsongen men har inte fått spela mycket sedan dess. O'Dea ska ha sagt: "Ibland så händer det inte och det är upp till en själv att arbeta hårt och ta alla chanser som man får. man kan inte hänga över det. man tränar framgör managern varje dag och man måste göra nått för att få hans uppmärksamhet." O'Dea började dagens match mot Kilmarnock på bänken då Celtic van med 1-2 borta. Men det är sannolikt att han kommer få chansen att spela under den långa sänsongen och visa vad han går för. Källa: http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=88287 |
| Kontakta [email protected] |