| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Pressley är tillbakaInlagt [30/10 - 07] Steven Pressley har återigen spelat för Celtic, han spelade i reservmatchen mot Rangers som slutade 2-2. Han spelade i 90 minuter. Pressley har varit borta en längre tid på grund av en ryggopperation i början av säsongen. Nu kan försvararen åter sikta på en plats i förstalaget igen. Anndra spelare som deltog i matchen var Derek Riordan och Bobo Balde. Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_301007152321.aspx |
| Kontakta [email protected] |