Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Pressley är tillbaka


Inlagt [30/10 - 07]

Steven Pressley har återigen spelat för Celtic, han spelade i reservmatchen mot Rangers som slutade 2-2. Han spelade i 90 minuter.

Pressley har varit borta en längre tid på grund av en ryggopperation i början av säsongen. Nu kan försvararen åter sikta på en plats i förstalaget igen.

Anndra spelare som deltog i matchen var Derek Riordan och Bobo Balde.


Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_301007152321.aspx


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1