| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Hesselink tränar igenInlagt [30/10 - 07] Jan Vennegoor of Hesselink har återvänt till full träning igen. Holländaren har varit borta sen slutet av september på grund av skada som han fick under Celtics 3-0 vinst över Dundee United. Men han har nu tränat med resten av laget och det verkar som han kan vara redo för spel till morgondagens match mot Hearts. Strachan är nöjd med återhämtandet och sade: ”han har tränat i två dagar nu och det verkar vara okej med honom”. ”det är bra nyheter” Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_301007150814.aspx |
| Kontakta [email protected] |