| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Reserverna ställs mot RangersInlagt [29/10 - 07] Imorgon spelar Celtics reservlag derby mot Rangers på Broadwood Stadium. Säkert kommer flera A-lagsspelare infinnas i truppen och på plan. Matchen klassas som en bortamatch för Celtic. Celtics reservlag parkerar på en tionde plats, medans Rangers reservlag parkerar på en nionde plats med en match mer spelad än Celtics. Matchen startar kl 15.00 svensk tid. Källa: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=62443 |
| Kontakta [email protected] |