| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Killen får berömInlagt [29/10 - 07] ![]() Gordon Strachan har berömt Chris Killens insats mot Motherwell i lördags, och även lagets insats överlag. Killen har varken framträtt lika mycket som McDonald eller Jan Vennegoor of Hesselink eller gjort lika många mål, Men McDonald är övertygad att Killen kommer få spela mera, och att han hade otur i några situaioner mot Motherwell. McDonald sade: " Jag tyckte Chris var utmärkt. Han fick inte alla applåder men han hade otur som inte fick ett mål. Det handlar inte om att vänta på första målet för honom, han gjorde mål mot Gretna". Och fortsatte "Men det tog mig lite tid för mig innan jag började göra regelbunda mål för Celtic och jag tror det kan vara samma sak för honnom. Deras målvakt gjorde några utmärkta räddiningar mot honom och en av deras spelare hade en fin brytning för att stoppa honom. så hans all-round spel var utmärkt" Det var Scott McDonald som gjorde alla målen och fick mycket uppmärksamhet men Chris Killen kunde ändå imponera på sina medspelare och tränare. Källa:http://www.celticfc.net/news/stories/news_291007121735.aspx |
| Kontakta [email protected] |