| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Celtic kommer igenInlagt [26/10 - 07] Celtic´s tränare Gordon Strachan anser att hans lag kan komma tillbaka efter 1-0 förlusten borta mot Benfica i Onsdags. Celtic som kämpade tappert i Portugal var ändå tvugna att se sig slagna då Benfica kunde göra mål i 87 minuten. Efter mtchen sada Strachan följande: " Det var inte lätt att ta men vi har vart med om störe bakslag och kommit tillbaka förut, och jag är säker på att vi kommer ta mera i framtiden". " Jag var stolt av hjärtat, satsningen, bestämdheten och spelet, men tröttheten slog oss i slutet". " Ibland behöver man tur, har man inte det får man inga poäng. Det var det som hände i onsdags". Han tror även att Celtic har en bra chans att gå vidare i Champions League och sade:" Vi är defenetivt inte ute ur det". " En poäng idag skulle vara utmärkt och det är svårt att smälta att vi inte fick något. Men vi gick vidare med nio poäng förra året och det kan krävas samma i år". " Det här laget har mycket hjärta, jag har ingaproblem med det. Men på den här nivån spelar vi mot fantastikst tekniska spelare". Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_241007223255.aspx |
| Kontakta [email protected] |