Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Boruc ångrar sig inte


Inlagt [23/10 - 07]



Celtic´s målvakt Artur Boruc verkar inte bry sig om kritiken han fått efter att han vägrade skaka hand med Rangers spelare efter Celtics 3-0 förust i Old Firm.

Under matchen så tyckte Boruc att han blev provocerad under matchen och sade följande:

" Jag behöver inte älska någon, Jag tycker inte om klubben, eller spelarna"

" Säsongen fortsätter i Skottland, vi är fiender och vi tävlar om mästerskapet"

" Det kommer att vara svårt för oss att glömma en sådan förlust, Men vi är redan i Lisabon. Det är min tredje resa till Lisabon och jag har aldrig vunnit här"

Källa: http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2007/10/23/boruc


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1