| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Boruc ångrar sig inteInlagt [23/10 - 07] ![]() Celtic´s målvakt Artur Boruc verkar inte bry sig om kritiken han fått efter att han vägrade skaka hand med Rangers spelare efter Celtics 3-0 förust i Old Firm. Under matchen så tyckte Boruc att han blev provocerad under matchen och sade följande: " Jag behöver inte älska någon, Jag tycker inte om klubben, eller spelarna" " Säsongen fortsätter i Skottland, vi är fiender och vi tävlar om mästerskapet" " Det kommer att vara svårt för oss att glömma en sådan förlust, Men vi är redan i Lisabon. Det är min tredje resa till Lisabon och jag har aldrig vunnit här" Källa: http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2007/10/23/boruc |
| Kontakta [email protected] |