| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Speldags för Caldwell?Inlagt [19/10 - 07] ![]() Gary Caldwell tror sig vara i form, och det kan mycket väl bli så att han får spela i morgon, även om han kanske inte är 100%. Som vi redan fastställt är många av Strachans mannar skadedrabbade, och det verkar som om Caldwell är den som det ser bäst ut för av dem. Den skotske försvararen säger själv att hans nästa mål (efter att ha komimt tillbaka hyfsat från knäskadan) är att hans lag får 3 poäng mot Rangers. Att han själv får spela är inte lika viktigt i denna stund. Han var hjälte när Skottland slog Frankrike genom 1-0-målet i den ena matchen, men har inte spelat i landslaget alls under hösten. Nu säger han sig dock vara fit for fight, och väntar med spänning på i morgon. Han tränade för första gången igår, på Celtis nyöppnade träningsplan, och uttrycker sig positivt. "Det kändes ok, och jag hoppas att jag inte känner av skadan nu efteråt. Jag kommer att vara redo om man behöver mig i morgon".. Källa: http://www.bbc.com |
| Kontakta [email protected] |