| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
O'Brien nöjd med att spela försvareInlagt [18/10 - 07] ![]() Celtic´s forward Jim O'Brien insisterar på att han inte har några betänkligheter om att användas som en högerback i nödlläge av Gordon Strachan. 20-åringen som är van vid att spela som anfallare eller ytermittfältare för reservlaget, men gjorde debut för klubben när han komm ifrån bänken för att spela i backlinjen mot Gretna. Celtic som förbereder sig matchen mot Rangers på Ibrox på lördag. Och med Mark Wilson, Jean- Joel Perrier- Doumbe och Paul Caddis borta,så kan O'Brien få spela igen. "Jag trodde aldrig att min Celtic debut skulle komma som höger back". " Som det verkar just nu så verkar det vara en ledig högerbacks position, Vem vet vad som kan hända" sa O'Brien. Källa: http://www.skysports.com/story/0,19528,11787_2806120,00.html |
| Kontakta [email protected] |