Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


O'Brien nöjd med att spela försvare


Inlagt [18/10 - 07]



Celtic´s forward Jim O'Brien insisterar på att han inte har några betänkligheter om att användas som en högerback i nödlläge av Gordon Strachan.

20-åringen som är van vid att spela som anfallare eller ytermittfältare för reservlaget, men gjorde debut för klubben när han komm ifrån bänken för att spela i backlinjen mot Gretna.

Celtic som förbereder sig matchen mot Rangers på Ibrox på lördag. Och med Mark Wilson, Jean- Joel Perrier- Doumbe och Paul Caddis borta,så kan O'Brien få spela igen.

"Jag trodde aldrig att min Celtic debut skulle komma som höger back". " Som det verkar just nu så verkar det vara en ledig högerbacks position, Vem vet vad som kan hända" sa O'Brien.


Källa: http://www.skysports.com/story/0,19528,11787_2806120,00.html


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1