| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
3-3 slutade derby i ungdomsserienInlagt [14/10 - 07] Det första derbyt i ungdomserien för säsongen slutade lika då Celtic och Rangers fick dela på poängen i en sex måls match. Laget under ledning av John McLaughlan visade prov på karaktär då de vid tre tillfälen var tvugna att kvitera och komma tillbaka in i matchen. För Celtic så kunde Graham Carey kvitera det sista målet, de andra målskyttarna för Celtic var Kevin Cawley och Luca Santonocito. Det var Rangers som tog ledingen i 33 minuten, men bara 1 minut senare så kunde Celtic kvitera. Den poängen innebär att laget fortfarande leder den Skotska ungdomsligan. Källa: http://www.celticfc.net/news/stories/news_131007145525.aspx |
| Kontakta [email protected] |