| Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat |
Boruc kommer att missa SPL-premiären!Inlagt [30/7 - 07] Celtics målvakt Artur Boruc kommer att missa öppningen av SPL, på grund av att han har problem med sina axlar. Celtics andratränare Tommy Burns, tror att han kommer vara borta i ca 2-3 veckor innan han är i bra form igen. Nu när Boruc behöver vila, kommer Celtics andramålvakt Mark Brown få ingripa. Han kommer därför vara med i premiären och kommer därmed vara med i några matcher framöver. Tommy Burns säger även så här: "Mark är en bra kille och han sköter sig själv bra. Om Artur är borta, kommer ändå killarna i laget känna sig säkra med Mark bakom sig." Källa: football.co.uk, News now |
| Kontakta [email protected] |