Startsidan | Nyheter | Laget | Matcher | Gästbok | Blandat


Boruc kommer att missa SPL-premiären!


Inlagt [30/7 - 07]

Celtics målvakt Artur Boruc kommer att missa öppningen av SPL, på grund av att han har problem med sina axlar. Celtics andratränare Tommy Burns, tror att han kommer vara borta i ca 2-3 veckor innan han är i bra form igen.

Nu när Boruc behöver vila, kommer Celtics andramålvakt Mark Brown få ingripa. Han kommer därför vara med i premiären och kommer därmed vara med i några matcher framöver.

Tommy Burns säger även så här: "Mark är en bra kille och han sköter sig själv bra. Om Artur är borta, kommer ändå killarna i laget känna sig säkra med Mark bakom sig."



Källa: football.co.uk, News now


 
Kontakta [email protected]
Hosted by www.Geocities.ws

1