Zomer 1994
Dit is de eerste keer dat ik Euro Disney (nu Disneyland Parijs) bezocht. Ik was 14 jaar en mijn eerste bezoek vond plaats op een zonnige dag in Augustus.
Ik kon me ervoor geen voorstelling maken, dacht gewoon aan pretpark maar dat het me zo zou betoveren kon ik niet weten.
Toen ik door de poorten ging zag ik al meteen hoe ontzettend mooi ik dit vond. Maar ik was wel erg gehaast. Ik ging maar 1 dag dus moest zoveel mogelijk attracties in 1 dag doen, dat was toen nog net te doen... Ik heb dus niet erg van de omgeving genieten.
Het is me gelukt veel attracties te bezoeken.
Ik heb een aantal attracties gemist toen, een aantal kleintjes maar ook Indiana Jones die toen net nieuw en onwijs druk was en Star Tours omdat we die niet konden vinden.
Het leukst vond ik toen de Big Thunder Mountain, die staat nog steeds bij mij bovenaan mijn lijst.
Het grootst was de teleurstelling bij Kapitein Nemo, die was net nieuw en daar hebben we echt lang voor gewacht, niet wetende dat het zo saai was.
De eerste keer heb ik gegeten in het videopolis, een groot hamburger restaurant tijdens het eten kan je naar korte tekenfilmpjes kijken en als je geluk hebt naar een show.
De middag parade heb ik de eerste keer gemist, wel heb ik de show, livre magic de Mickey (bij toeval) gezien en natuurlijk 's avonds de electrical parade.
Ik was (terwijl iedereen om me heen doodmoe was) de hele dag vol energie en rende van het een naar het ander.
Maar zodra ik in de auto was viel ik in slaap.  
Hosted by www.Geocities.ws

1