| Mijn bezoek |
| Op 22 februari ging ik naar de premiere van musicals in concert. Er was weinig van te merken dat het een premiere was, geen andere musicalspelers of andere bekende Nederlanders in het publiek enzo. Alleen achteraf kreeg iedereen bloemen dat was het enige premiere achtigs. De Voorstelling zelf vond ik fantastisch! Ik zat op rij 2! Dus echt heel dichtbij. Het Programma was erg uitgebreid, van allerlei musicals was wel iets terug te vinden. Sommige liedjes kende ik niet en dat vond ik wel jammer maar ja je kunt niet alles hebben. Vooral uit Miss Saigon en The phantom werd erg veel gedaan. En iets minder uit Elisabeth wat ik zelf jammer vond. De cast was super. Ik had nog nooit van Claudia de Graaf gehoord maar ik was helemaal van haar onder de indruk. Ze heeft zo'n fantastische stem! En de rest kende ik natuurlijk wel maar had ik ook nog nooit live zien optreden. Ze waren allemaal zo in vorm. Zo sterk, het was helemaal top. Ook was ik erg onder de indruk van het NME. Die de ensemble nummers opzich nam. Het klonk echt schitterend. En om een belangrijk punt maar niet te vergeten. De dirigent en het orkest. De dirigent stond helemaal te swingen op de muziek, was zo leuk om te zien! En het orkest speelde ook erg goed. Op een gegeven moment (met de bloemen) dacht ik dat het afgelopen was. Ik was teleurgesteld dat er nog maar een liedje uit "Les Miserables" was geweest. Maar we kregen een toegift en wat voor een!!!! Henk Poort zong eerst in zijn eente: "Breng hem thuis" Daarna zongen ze met zijn allen "Nog een dag" Persoonlijk vind ik dit het mooiste liedje uit les mis. Het was dan ook een spetterend einde van Musicals in concert. Het was geweldig! |