| The land |
| Dit was ook weer een hele grote hal waarin zich verschillende attracties, restaurants en winkels bevonden. In de restaurants was speciaal eten wat in disneys epcot gekweekt wordt. (ten minste dat was wat ze beweerden) Living with the land: Een vaartocht in een boot. Eerst langs dingen met poppen e.d. daarna een tocht langs allerlei dingen die in epcot gekweekt en gemaakt wordt. The circle of life: Een waarschuwende film met Timon en Pumba, die vertelden over hoe belangrijk de wereld voor ons is en dat we het niet moeten verpsten en dat we gelukkig al veel goede dingen bedacht hebben omdat op te lossen. Foodrocks: Ben ik niet ingeweest, swingend fruit vond ik zonde van mijn tijd. |