| Mijn bezoek |
| Ik heb Rent helaas maar een keer kunnen zien. Ik had veel negatieve dingen over Rent gelezen. Ik kon me niet voorstellen dat ze gelijk hadden. Ik kende de muziek en had film stukjes gezien. Nee naar mijn idee hadden ze ook geen gelijk. Ook al is het verhaal af en toe moeilijk te begrijpen is het een verhaal bomvol emoties! Een prachtig verhaal, mooie afwisselende muziek. Ik bezocht Rent in mei in Carre. Het was de twee na laatste voorstelling. Ik had de hele orginele cast, behalve dat Kok-Hwa Lie de rol van Angel speelde. Omdat ik veel positieve verhalen over Stefan Swinkels had gehoord vond ik het in de eerste instantie jammer. Maar tijdens de show bleek dat Kok deze mooie, emotione rol net zo goed kon spelen. Ik heb nog nooit een musical gezien die me emotioneel zo veel raakte als deze. Vooral het stukje van de sterfscene van Angel en dan vooral het liedje wat Tom Collins daarna zingt waren zo zielig en zo overtuigend gespeeld. Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Jammer dat Rent in Nederland gestopt is, ik had het best nog een paar keer willen zien |