New York
Twister, ride it out:
In deze attractie werd iedereen in een hal gezet, plotseling begint het te waaien, het licht valt uit en er komt vanalles door de lucht gewaaid. (tot en met de koe aantoe) boven je begint het plafond in te storten. Best een spannende attractie, alleen erg ongeloofwaardig want de wind was nauwelijks te voelen.
Kongfrontation:
Na een eeuwe lange rij, door de metrogangen stapten we in een trammetje. Op de voorkant een mannetje die zich voorstelde als onze chauffeur, we begonnen te rijden tot ineens King Kong een aantal malen verscheen. Wat een verschrikkelijke neppe aap was dat. Het had best iets spannends kunnen zijn, maar toen ik die aap zag moest ik alleen maar lachen.
Het einde was wel grappig want onderweg werd er gefilmd en dan zag je jezelf in dat trammetje zitten op het zogenaamde journaal.

The blues brothers:
Dit was een show, maar we hebben het niet gezien.
Streetsets: poppen als Scooby Doo, (jaja het was hem echt) Woody Woodpecker enz, liepen hier over straat.
Ik heb ze wel gezien maar niet hier, maar op de andere plek waar ze stopten.
(Hollywood)

Hosted by www.Geocities.ws

1