Mama waar ben je, reprise

Dit liedje is na de try out erg veranderd. Ik denk dat ik van beide de teksten wel ken. Als  in een van beide versies een fout zit hoor ik dat graag.
Try out versie
Rudolf: Mama waar ben je? Mama ik mis je!
Waarom mag ik jou niet vaker zien?
Waarom geef jij mij nooit een kusje, als ik dat vraag zwijgt iedereen.
De Dood: Zij heeft voor jou, nogaltijd geen tijd
Rudolf: Waarom?
De Dood: Ze maakt zich mooi
Ze heeft zich door haar schoonheid bevreidt!
Rudolf: Van mij?
De Dood: Ik ben dichtbij
Rudolf: Mama, kon ik maar altijd bij jou zijn. Ik mag nooit mee. En dan bij ons thuis. Wil jij niet je zoon om je heen?
Waarom laat jij mij alleen?
Definitieve versie
Rudolf: Moeder, waar ben je? Ik wil je spreken! Ik wil zo graag iemand om me heen.
Maar met mijn vrienden, mag ik niet spelen. Het protocol, zegt iedereen.
Moeder ik voel me hier opgesloten. Ik wil mijn vrijheid, net als jij.
Toch wil jij niet, je zoon om je hen, waarom laat je mij alleen?
De Dood: Ze heeft voor jou nog altijd geen tijd
Rudolf: Waarom
De Dood: Ze maakt zich mooi. Ze heeft zich door haar schoonheid bevreid.
Rudolf: Van mij?
De Dood: Ik ben dichtbij
Rudolf: Moeder ik voel me soms zo opstandig. Ik word vanalles afgeschermd.
Help je zoon, waar moet ik nu heen?
Waarom laat je mij alleen?
Hosted by www.Geocities.ws

1